Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
Share/Bookmark
  • ERPA kutatási jelentések
  • 2022-11-20 19:20:00

Szövegosztályozó módszerek vizsgálata ügyfélszolgálati kérések előfeldolgozásához

A gyakori üzleti folyamatok feltárásához szükséges az eseménynaplók elemzésén túl más ügyfélkapcsolati csatornák tanulmányozása is. Ezen csatornák egyik legfontosabb eleme az e-mail. Mivel az e-mailek úgynevezett strukturálatlan szöveges formában léteznek, ezért kézenfekvő, hogy NLP-/NLU-technikákat vessünk be az üzleti folyamatok azonosítására, illetve feltárására. A kutatási modul célja, hogy az NLP-/NLU-szöveg tartalom osztályozási módszereit áttekintse és javaslatot tegyen egy szabad szöveges előfeldolgozó rendszer kidolgozására. Az ügyfelektől származó megkeresések előfeldolgozásával az ügyintéző munkája hatékonyabbá tehető, több idő szánható magára az ügyféllel végzett kommunikációra, illetve magára a feladat elvégzésére.

 

A teljes cikk innen tölthető le.

 

 

Hivatkozás

MLA: Csépányi-Fürjes, László. "Szövegosztályozó módszerek vizsgálata ügyfélszolgálati kérések előfeldolgozásához   Elemző és robotizált folyamatautomatizálási rendszer fejlesztése nagy terhelésű ügyfélszolgálatok számára : Kutatási jelentések 2022/1 Miskolc-Egyetemváros, Magyarország : Miskolci Egyetemi Kiadó (2022): 124-147.

APA:  Csépányi-Fürjes, L. (2022). Szövegosztályozó módszerek vizsgálata ügyfélszolgálati kérések előfeldolgozásához. Elemző és robotizált folyamatautomatizálási rendszer fejlesztése nagy terhelésű ügyfélszolgálatok számára : Kutatási jelentések 2022/1 Miskolc-Egyetemváros, Magyarország : Miskolci Egyetemi Kiadó124-147.

ISO690: CSÉPÁNYI-FÜRJES, László. Szövegosztályozó módszerek vizsgálata ügyfélszolgálati kérések előfeldolgozásához. Elemző és robotizált folyamatautomatizálási rendszer fejlesztése nagy terhelésű ügyfélszolgálatok számára : Kutatási jelentések 2022/1 Miskolc-Egyetemváros, Magyarország : Miskolci Egyetemi Kiadó, 124-147.

BibTeX:

@article{csepanyi2022szovegosztalyozo,
  title={Szövegosztályozó módszerek vizsgálata ügyfélszolgálati kérések előfeldolgozásához},
  author={Cs{'e}p{'a}nyi-F{"u}rjes, L{'a}szl{'o}},
  journal={Elemző és robotizált folyamatautomatizálási rendszer fejlesztése nagy terhelésű ügyfélszolgálatok számára : Kutatási jelentések 2022/1 Miskolc-Egyetemváros, Magyarország},
  pages={124--147},
  year={2022}
}